مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 17:472022-10-21سياسي

برخی مسئولان پا روی رگ شهدا می گذارند


سردار ابوالفضل شکارچی با بیان اینکه برخی مسئولان پا روی رگ شهدا می گذارند و فراموش می کنند که برای این انقلاب چه زحماتی کشیده شده است ، گفت : - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی ارشد نیرو های مسلح در سخنانی در اجلاسیه شهدای اصناف و بازاریان قم با اشاره به اینکه شهادت، قله همه ارزش ها است، افزود: شهدا اخلاص بالایی داشتند و برای کسب قدرت و ثروت قدم در میدان جنگ نگذاشتند.

سردار شکارچی گفت: شهدا نیاز به تجلیل ندارند و این یادواره ها و اجلاسیه ها به این منظور برپا می شود که ما راه را گم نکنیم.

سخنگوی ارشد نیرو های مسلح با اشاره به نقش اصناف در دوران حماسه و ایثار گفت: اصناف قم مجاهدانه در دفاع مقدس درخشیدند و به خاطر نقش آفرینی آنها ، رزمندگان قمی ثروتمندترین ها در میدان دفاع مقدس بودند.

وی افزود : عده ای گمان می کنند که سفره انقلاب، سفره نذری است، اما شهدا در روز قیامت جلوی این نوع مسئولان را خواهند گرفت.

این پیشکسوت دفاع مقدس خاطرنشان کرد : در اغتشاشات اخیر دیدیم که برخی به جای اینکه سنگربان رهبر و ولی فقیه باشند ، پشت سر رهبری مخفی شده و ولی فقیه را سپر خود قرار می دهند.

سردار شکارچی بیان کرد : کسی در مسیر شهدا است که سنگر مقابل رهبر باشد و هر جا که مقام معظم رهبری شخصاً وارد میدان می شود ، بدانید عمار ها صحنه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسئولان پا روی رگ شهدا می گذارند

برخی مسئولان پا روی رگ شهدا می گذارند