مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 18:022022-10-21حوادث

انهدام باند سارقان منزل در زنجان


رییس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری 4 نفر از اعضای باند سارقان منزل و طلاجات در زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان،  محمد علی آدینه لو  در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین سرقت منزل در سطح زنجان و استان های همجوار، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

  رییس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: در این راستا با تلاش و رصد اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی همدان با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی 4 سارق حرفه ای منزل را که در حال تردد در حوزه استحفاظی استان زنجان بودند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

  آدینه لو افزود: در بررسی به عمل آمده از خودرو متهمان ، مقداری طلاجات، پول و سایر اموال مسروقه کشف که مراحل قانونی برای شناسایی مالباختگان در حال انجام می باشد.

  رییس پلیس آگاهی استان از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس ، خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی و یا تلفن 130 مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند و از نگهداری طلاجات و اموال با ارزش در منزل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان منزل در زنجان

انهدام باند سارقان منزل در زنجان