مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 22:512022-10-21سياسي

مخبر: ما علیرغم تنوع فرهنگ اقوام، ایرانی واحد را تشکیل داده ایم


ما علیرغم تنوع فرهنگ اقوام، یک ایران واحد و رنگارنگ را تشکیل داده ایم و اصلا این تنوع است که آحاد جامعه را به هم نزدیک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور شامگاه جمعه 29 مهرماه از در جمع خبرنگاران  در حاشیه بازدید از جشنواره وحدت اقوام ایرانی گفت: پیامبر رحمت مظهر محبت و پیوند خوردن قلوب است و وظیفه ما در این روزها نزدیک کردن قلب ها و دلها و ایجاد صمیمیت در بین جامعه است.

وی افزود: یکی از بهترین مسیرهای ایجاد محبت در بین آحاد مردم، برجسته سازی نقاط مشترک در بین جامعه است؛ فرهنگ و آیین و هنجارهای اقوام مختلف ما یکی از بهترین نقاط مشترک جامعه ماست.

معاون اول رییس جمهور بیان کرد: استقبال کم نظیر از این نمایشگاه نشان می دهد که ما علیرغم تنوع فرهنگ اقوام، یک ایران واحد و رنگارنگ را تشکیل می دهیم و اصلا این تنوع است که آحاد جامعه را به هم نزدیک می کند.

وی در پایان اظهار کرد: دشمنان ما امروز بر روی نقطه مشترک که همان تنوع قومیتی و فرهنگی است دست گذاشته اند و باید در برابر آنها از همین نقطه مقابل استفاده کنیم.

ایران با تمام تنوع قومیتی و فرهنگی، یک ایران واحد و یکپارچه رو تشکیل میدهد و عزم دولت بر برگزاری چنین همایش هایی در سطح کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: ما علیرغم تنوع فرهنگ اقوام، ایرانی واحد را تشکیل داده ایم

مخبر: ما علیرغم تنوع فرهنگ اقوام، ایرانی واحد را تشکیل داده ایم