مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 07:472022-10-22بين الملل

بهانه تراشی اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر ایران


کاترین کولونا وزیر امورخارجه فرانسه گفت که اتحادیه اروپا بررسی تحریم های بیشتر علیه ایران را به اتهام دادن هواپیماهای بدون سرنشین به روسیه آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اسپوتنیک، کولونا جمعه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با آنتونی بلینکن وزیر امورخارجه، در پاسخ به این پرسش که آیا اتحادیه اروپا در بحبوحه گزارش های ادعایی مبنی بر استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در نظر دارد تحریم های بیشتری را علیه ایران بررسی کند یا خیر، گفت: روز دوشنبه، ما تصمیم گرفتیم که در مورد پاسخ هایی که در صورت لزوم باید داده شود، کار کنیم.

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز روز جمعه در تداوم کارزار رسانه ای ضد ایرانی غرب مدعی حضور نیروهای ایران در کریمه برای آموزش به نیروهای روسی و نیز دریافت بیشتر پهپادها از سوی روسیه شد.

آمریکا در حالیکه از آغاز جنگ اوکراین تاکنون، حدود 18 میلیارد دلار تجهیزات نظامی به اوکراین ارسال کرده است، مدت ها است ایران را به ارسال پهپاد به روسیه در جنگ اوکراین متهم می کند که این موضوع از سوی مقامات جمهوری اسلامی ایران به شدت رد شده است.

رسانه ها و مقامات غربی در روزهای اخیر به فضاسازی درباره ادعای ارسال موشک و پهپادهای ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین شدت بخشیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهانه تراشی اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر ایران

بهانه تراشی اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر ایران