مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 07:522022-10-22سياسي

فرماندار بجنورد بر تسریع طرح بازآفرینی شهری تاکید کرد


فرماندار بجنورد حاشیه نشینی را از مشکلات شهری مرکز خراسان شمالی دانست و گفت: دستگاه های مختلف در اجرای طرح بازآفرینی شهری تکلیف دارند و باید به این وظیفه عمل کنند تا اجرای این طرح تسریع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بجنورد، محمدباقر باقرپور، فرماندار این شهرستان مصوب شده است که امید می رود تا اقدامات مناسب برای رفاه شهروندان در مناطق مختلف انجام شود.

باقرپور ادامه داد: بیش از 20 دستگاه در اجرای طرح های بازآفرینی شهری دخیل هستند و همین تعدد هم در کند بودن روند اجرای کار موثر بوده است، ضمن اینکه برخی از دستگاه ها در این زمینه تخصص لازم را ندارند.

وی عنوان کرد: پنج طرح بازآفرینی شهری با اعتبار 10 میلیارد و 38 میلیون تومان در بجنورد در دست اجرا و پیگیری است که با تکمیل این طرح ها شرایط فرهنگی مناطق حاشیه ای بهبود می یابد.

فرماندار بجنورد افزود: یکی از مهمترین مشکلات در اجرای پروژه های مختلف در محلات هدف بازآفرینی شهری، کمبود اعتبار است، در سال 1400 برای اجرای پنج پروژه 10 میلیارد و 38 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت که به طور کامل جذب شد.

وی اظهار کرد: تکمیل پروژه های در دست اجرا در محلات هدف بازآفرینی شهری مرکز استان 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بجنورد بر تسریع طرح بازآفرینی شهری تاکید کرد

فرماندار بجنورد بر تسریع طرح بازآفرینی شهری تاکید کرد