مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 08:022022-10-22بين الملل

تبرئه «کوین اسپیسی» در یکی از پرونده های تعرض جنسی


دادگاه نیویورک در نهایت اعلام کرد «آنتونی رپ» نتوانسته ادعای خود درباره تعرض جنسی از سوی «کوین اسپیسی» را ثابت کند و در نتیجه اسپیسی از اتهام وارد شده تبرئه شد.

- دادگاه نیویورک در نهایت اعلام کرد آنتونی رپ نتوانسته ادعای خود درباره تعرض جنسی از سوی کوین اسپیسی را ثابت کند و در نتیجه اسپیسی از اتهام وارد شده تبرئه شد.

دادگاه نیویورک شکایت  آنتونی رپ علیه  کوین اسپیسی در رابطه با اتهام تعرض جنسی را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سی ان ان، آنتونی رپ در سال 2017 ادعا کرد که اسپیسی که نام اصلی او کوین اسپیسی فاولر است برای ارضای میل جنسی خود در یک ملاقات در یک مهمانی منهتن در سال 1986، زمانی که او 14 ساله و اسپیسی 26 یا 27 ساله بود به او نزدیک شده است و حالا خواهان دریافت غرامت 40 میلیون دلاری شده بود.

دادگاه نیویورک در نهایت اعلام کرد آنتونی رپ نتوانسته ادعای خود درباره تعرض جنسی از سوی کوین اسپیسی را ثابت کند و در نتیجه اسپیسی از اتهام وارد شده تبرئه شد.

کوین اسپیسی در پرونده ای جداگانه به 5 مورد تعرض جنسی در بریتانیا متهم شده است که دادگاه رسیدگی به این اتهامات ژوئن 2023 برگزار خواهد شد.

پس اتهامات مطرح شده علیه اسپیسی، حرفه این بازیگر برنده دو جایزه اسکار ویران شده است و پس از کنار گذاشته شدن از سریال خانه پوشالی ، نقش جی پل گتی سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبرئه «کوین اسپیسی» در یکی از پرونده های تعرض جنسی

تبرئه «کوین اسپیسی» در یکی از پرونده های تعرض جنسی