مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 08:172022-10-22سياسي

شهادت سرباز وظیفه ارتش در نوار مرزی تایباد


سرباز وظیفه ارتش احمد لطفی در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مرزی در تایباد به درجه رفیع شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: دلاورمردان شهادت سرباز وظیفه ارتش در نوار مرزی تایبادارتش عصر امروز جمعه 29 مهر، با انجام گشت و کمین در منطقه تپه سنجدی در نوار مرزی تایباد مانع از ورود متجاوزان مرزی و اتباع غیرمجاز به کشور شدند.

امیر سرتیپ رضا آذریان با بیان اینکه در جریان این کمین 10 نفر از متجاوزان دستگیر شدند، افزود: در هنگام انتقال این افراد، گروهی از اشرار و قاچاقچیان به روی نیرو های ارتش آتش گشودند که منجر به شهادت یکی از سربازان جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

امیر آذریان اظهار داشت: در این درگیری یکی از اشرار به هلاکت رسید و بقیه اشرار به آن سوی مرز متواری شدند و افراد دستگیر شده نیز به پشت مرز منتقل شدند.

ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور با اشاره به اینکه امنیت پایدار و آرامش کامل در همه نقاط مرزی برقرار است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مرزبانان دلاور، هوشیارتر و توانمندتر از همیشه برای تامین امنیت نظام مقدس، تا پای جان ایستاده است و اجازه نخواهد داد هیچ متجاوزی گوشه چشمی به یک وجب از خاک میهن اسلامی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سرباز وظیفه ارتش در نوار مرزی تایباد

شهادت سرباز وظیفه ارتش در نوار مرزی تایباد