مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 08:522022-10-22بين الملل

فتوشاپ های ایرانی چگونه کابوس ژنرال های آمریکایی شد؟!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رجانیوز در این باره نوشت: جمهوری اسلامی ایران طی سال های اخیر همواره در بحث تولیدات استراتژیک و امنیتی دست بالا را داشته و با رونمایی های کاربردی و دقیق حول هدف گذاری و کارویژه این مقادیر، - مقامات آمریکایی در حالی از توسعه صنعت پهپادی و صادرات آن ابراز نگرانی می کنند که تا همین چند سال قبل، آن را انکار می کردند و مدعی بودند پهپاد ایرانی، فقط فتوشاپ است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رجانیوز در این باره نوشت: جمهوری اسلامی ایران طی سال های اخیر همواره در بحث تولیدات استراتژیک و امنیتی دست بالا را داشته و با رونمایی های کاربردی و دقیق حول هدف گذاری و کارویژه این مقادیر، به نحو شایانی عمل کرده است.

از موشک های متنوع با کاربرد هایی متفاوت و حساب شده، ارسال ماهواره برای اهداف تحقیقاتی و استراتژیک و همچنین توفیقات عدیده در صنایع هسته ای که غربی ها را به شدت دچار استیصال و درماندگی کرد گرفته تا پهپاد هایی که توانایی ایجاد تغییرات اساسی در میادین مختلف را داراست، خود موید این خواهد بود که ایران در اتخاذ راهبرد دفاعی امنیتی اش موفق عمل کرده است.

طی دهه های گذشته، جمهوری اسلامی ایران با دلایل متعدد به منظور توسعه و گسترش توان رزم پهپادی در این حوزه سرمایه گذاری ویژه ای کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتوشاپ های ایرانی چگونه کابوس ژنرال های آمریکایی شد؟!

فتوشاپ های ایرانی چگونه کابوس ژنرال های آمریکایی شد؟!