مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 08:522022-10-22فناوري

مشکل خطوط تلفن روستای کندر برطرف می شود


معاون امور تجاری و مشتریان در مخابرات منطقه استان البرز گفت: عملیات در بخش کندر آغاز شد که در هفته جاری ارتباطات سه راهی کندر را برطرف خواهیم کرد و ارتباطات برقرار می شود.

- حمیدرضا رحیمی، معاون امور تجاری و مشتریان در مخابرات منطقه استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، در خصوص مشکل بخش سه راهی کندر تا پورکان، گفت: به دلیل سرقت و گاز کشی دچار اختلال شده بود که جلسات متعددی برگزار شد تا راهکارهای متنوعی را برنامه ریزی کردیم.

وی با اشاره به اینکه از روز گذشته عملیات در بخش کندر آغاز شد، افزود: در هفته جاری ارتباطات سه راهی کندر را برطرف خواهیم کرد و ارتباطات برقرار می شود.

رحیمی در ادامه در خصوص جا به جایی خطوط تلفن ثابت، گفت: امکانات ما با توجه به ساخت و سازهای که در شهر هست باید تناسب داشته باشیم ما در بعضی جاها امکانات فراهم می کنیم اما ساخت و سازها یا تقاضا ها بیشتر از ظرفیت ما است.

وی با بیان اینکه ما عضویت را در مکالمات به دایره خویش دادیم و در مرحله بعد به تغییر مکان، افزود: چون ما تعهد داریم یک بار تلفن را تقدیم مشتریان کنیم اما برای تغییر مکان به شرط وجود امکانات این کار را انجام می دهیم.

رحیمی گفت: اگر جایی امکانات مخابرات کمتر از ظرفیت باشد قطعا این اتفاقات رخ می دهد و در نوبت قرار می گیرند، با آنها مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل خطوط تلفن روستای کندر برطرف می شود

مشکل خطوط تلفن روستای کندر برطرف می شود