مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 09:222022-10-22سياسي

اشتغال زایی 16 هزار نفری به همت قرارگاه جهاد سازندگی در کشور


مدیر اشتغال زایی قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: امسال 16 هزار اشتغال به همت این قرارگاه در کشور ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی میرحاجی، مدیر اشتغال زایی قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه صبح امروز در حاشیه بازدید از عرصه های سازندگی استان سمنان در دهکده پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: هدف این قرارگاه در محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار خلاصه می شود.

وی گفت: فعالیت های قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی در حوزه محرومیت زدایی در بخش های عمرانی، زیرساخت، اشتغال و توانمندسازی در حال انجام است.

مدیر اشتغال زایی قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه در سال جاری این قرارگاه از 16 هزار کسب و کار در کشور حمایت کرده است، افزود: این حمایت ها در دوران پساکرونا به صورت جدیدی و با نجات کسب و کارهای آسیب دیده در حال انجام است و با جدیت پیگیری خواهد شد.

میرحاجی بیان کرد: کار شناسایی حلقه های مفقوده و در کسب و کارها در حال انجام است و با برنامه ریزی دقیق مشکلات زنجیره ارزش، تأمین نهاده و فروش محصول تکمیل و برطرف خواهند شد.

وی با اشاره به 16 هزار اشتغال ایجادشده به همت قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی، عنوان کرد: نوع حمایت این قرارگاه از کسب و کارها به صورت مشارکتی بوده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی 16 هزار نفری به همت قرارگاه جهاد سازندگی در کشور

اشتغال زایی 16 هزار نفری به همت قرارگاه جهاد سازندگی در کشور