مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 09:372022-10-22حوادث

ضربه مرزبانان آذربایجان غربی به قاچاقچیان سلاح و مهمات


فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف یک محموله حاوی 11 قبضه سلاح جنگی کلت به همراه 11 تیغه خشاب در مرزهای جنوبی استان خبر داد.

- سردار حسین خانی فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در مصاحبه با خبرنگار فارس اظهار داشت: در راستای  طرح  اطلاعاتی و عملیاتی مبنی بر اینکه قاچاقچیان سلاح ومهمات قصد دارندشماری سلاح و مهمات غیر مجاز  را وارد خاک کشور کنند، لذا مراتب در دستور کار مرزبانان معاونت اطلاعات  قرار گرفت.

وی تصریح کرد : مرزبانان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی هوشمند  و ریز پرنده ها به معبر پاسگاه مرزی گورشیر اعزام و پس از جست و جوی کامل  محل موفق به کشف یک محموله حاوی 11 قبضه سلاح جنگی کلت و به همراه 11 تیغه خشاب کشف شد.

حسین خانی یادآورشد: همچنین عوامل گشت برجک شهید پیرانه سردشت حین گشت زنی در پارکینگ خودروهای سواری در بیرون گمرک به یک جعبه انگور به صورت بلا صاحب  مشکوک شده و پس از برسی دقیق مشخص گردید که مقدار تقریبی یک کیلو مواد مخدر ازنوع شیشه جاساز شده بود کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان مجاهد این استان به طور شبانه روزی و با تیزبینی و درایت، بر مرزهای حوزه استحفاظی اشرافیت کامل داشته و با تمام توان مانع ورود سلاح و مهمات و تجهیزات و قاچاق انواع کالا و عبور و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه مرزبانان آذربایجان غربی به قاچاقچیان سلاح و مهمات

ضربه مرزبانان آذربایجان غربی به قاچاقچیان سلاح و مهمات