مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 09:572022-10-22اقتصادي

تابستان بدون خاموشی چطور رقم خورد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «هادی مدقق» افزود: تعهد شرکت برق حرارتی برای تأمین برق تابستان 1401 افزایش ظرفیت نیروگاهی به تعداد 19 واحد با ظرفیت 3 هزار و 229 مگاوات بود که تا زمان پیک بار به بهره برداری رسید.

- مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی ایران گفت: تنها در بخش نیروگاه های حرارتی افزون بر 3 هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی تا قبل از آغاز پیک تابستان امسال وارد مدار شد که همین امر تابستانی بدون خاموشی را رقم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هادی مدقق افزود: تعهد شرکت برق حرارتی برای تأمین برق تابستان 1401 افزایش ظرفیت نیروگاهی به تعداد 19 واحد با ظرفیت 3 هزار و 229 مگاوات بود که تا زمان پیک بار به بهره برداری رسید.

به گفته این مقام مسئول بقیه تعهد شرکت در ماه های آینده وارد مدار خواهند شد.

وی در باره اقدام های دولت سیزدهم برای گذر از تابستانی بدون خاموشی در سال 1401 ادامه داد: در ابتدای دولت سیزدهم برنامه ریزی برای عدم تراز تولید و مصرف برق انجام شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان برق حرارتی گفت: ابتدای کار حدود 14 هزار مگاوات ناترازی تولید و مصرف وجود داشت که باید جبران می شد و پیش بینی شده بود تا سال 1405 اگر قرار باشد با مصرف با همین روال ادامه پیدا کند این عدد افزون بر 30 هزار مگاوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان بدون خاموشی چطور رقم خورد؟

تابستان بدون خاموشی چطور رقم خورد؟