مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-22بين الملل

ترور سردار ایرانی در یک بازی دیجیتال


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جدیدترین نسخه Call of duty که به تازگی منتشر شده در پنج دقیقه اول با ترور یک سردار ایرانی (با نام ژنرال قربانی) توسط موشکی که کنترلش در دست بازی کننده است آغاز می شود! پیش از این نیز در فصل سوم سریال هالیوودی «میهن» .

- بعد از ترسیم و خیال بافی ترور سرداران ایران در برخی فیلم ها و سریال های غربی، این بار یک بازی دیجیتال به این موضوع پرداخت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جدیدترین نسخه Call of duty که به تازگی منتشر شده در پنج دقیقه اول با ترور یک سردار ایرانی (با نام ژنرال قربانی) توسط موشکی که کنترلش در دست بازی کننده است آغاز می شود! پیش از این نیز در فصل سوم سریال هالیوودی میهن و فصل دوم سریال صهیونیستی تهران تلاش دستگاه های نظامی و امنیتی آمریکا و اسراییل برای ترور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایش درآمده بود.

گفتنی است، قبلا در سری بازی های کال آودیوتی همیشه روسیه نقش مقابل بازی ها بود، اما اخیرا پای ایران به این سری بازی باز شده! ظاهرا چالش های بزرگی که ایران در چند سال اخیر برای آمریکا ایجاد کرده باعث شده در فیلم ها و بازی های ویدیویی به صورت آشکار ایران را تهدید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور سردار ایرانی در یک بازی دیجیتال

ترور سردار ایرانی در یک بازی دیجیتال