مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-22ورزشي

کشور ما در حوادث اخیر با جنگ جهانی سایبری رو به رو بود


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: کشور ما در یک جنگ سایبری گسترده یا به تعبیری با جنگ جهانی سایبری رو به رو بوده که محوریت آن مرکز اعتدال در عربستان و مرکز لیبرتی آلبانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدامین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی از مسابقات جام جهانی 2022 قطر حذف شد، متشابها پروژه ای که برای تیم ملی ایران نیز در حال اجراست تا از حضور در جام جهانی فوتبال حذف گردد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران افزود: همچنین در حوزه های هنر، رسانه و تحریم اتفاقات یکسانی در روسیه و ایران انجام شده است.

آن چیزی که از این واقعه برداشت می شود آن است که کشور ما در یک جنگ سایبری گسترده یا به تعبیری با جنگ جهانی سایبری رو به رو بوده که محوریت آن دو مجموعه مرکز اعتدال در عربستان و مرکز لیبرتی آلبانی است.

وی افزود: مرکز اعتدال که در سال 2017 با همکاری سه کشور آمریکا، عربستان و مصر شکل گرفت و حمایت ها و پشتیبانی های فنی سه شرکت بزرگ یعنی آمازون، فیسبوک و گوگل را دربر داشت، عمده فعالیت های آن در بخش داده کاوی و اثرگذاری مجازی بوده که از همان ابتدا به دنبال ایجاد یک لشگر مجازی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور ما در حوادث اخیر با جنگ جهانی سایبری رو به رو بود

کشور ما در حوادث اخیر با جنگ جهانی سایبری رو به رو بود