مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 10:172022-10-22سياسي

بنیاد برکت 1200 طرح دانش بنیان اجرا می کند/ ایجاد 10 هزار شغل برکت در حوزه دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به نام گذاری سال 1401 به نام سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ایشان بر افزایش تولید و تقویت شرکت های دانش بنیان گفت: - بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تا پایان سال جاری یک هزار و 200 طرح دانش بنیان را اجرا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به نام گذاری سال 1401 به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ایشان بر افزایش تولید و تقویت شرکت های دانش بنیان گفت: با حمایت از هسته ها و واحد های فناوری مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی یک هزار و 200 طرح دانش بنیان تا پایان امسال اجرا می شود.

محمد ترکمانه تاکید کرد: پیش بینی می شود با اجرا و راه اندازی هر یک از این طرح های دانش بنیان برای 8 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شود و به این ترتیب، با اجرای این یک هزار و 200 طرح دانش بنیان برای نزدیک به 10 هزار نفر اشتغال زایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: امضای تفاهم نامه همکاری با پارک های علم و فناوری برای اجرای طرح دانش بنیان در سراسر کشور آغاز و به تازگی تفاهم نامه های همکاری میان بنیاد برکت و پارک های علم و فناوری هرمزگان و کرمانشاه به ترتیب به ارزش 100 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد برکت 1200 طرح دانش بنیان اجرا می کند/ ایجاد 10 هزار شغل برکت در حوزه دانش بنیان

بنیاد برکت 1200 طرح دانش بنیان اجرا می کند/ ایجاد 10 هزار شغل برکت در حوزه دانش بنیان