مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 10:522022-10-22ورزشي

تردد تماشاگران جام جهانی از بوشهر آسان شد


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: اسکله مسافری بندر بوشهر با یک کشتی مسافری پیشرفته با ظرفیت یک هزار و 700 نفر برای انتقال و جابه جایی تماشاگران از بوشهر در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، کمال صالح احمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران، با اشاره به افتتاح و آغاز ساخت طرح های ورزشی در بندر دیر به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار داشت: به همین مناسبت عملیات اجرایی مجموعه ورزشی شماره 2 با اعتبار 5 میلیارد تومان و استخر شنا با اعتبار 19 میلیارد تومان آغاز شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از افتتاح روشنایی زمین چمن فوتبال شماره یک بندر دیر با اعتبار 4 میلیارد تومان خبر داد و افزود: در هفته تربیت بدنی 3 پروژه ورزشی در بندر دیر با اعتبار 28 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی ادامه داد: با تأکید استاندار بوشهر تصمیم گرفته شد که 4 درصد از 9 درصد اعتبارات ارزش افزوده به فعالیت های فرهنگی و ورزشی اختصاص یابد که در این خصوص کارگروه های تشکیل شده که کارهای دارای اولویت مشخص کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در آستانه جام جهانی فوتبال قطر قرار داریم گفت: اسکله مسافری بندر بوشهر با یک کشتی مسافری پیشرفته با ظرفیت یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد تماشاگران جام جهانی از بوشهر آسان شد

تردد تماشاگران جام جهانی از بوشهر آسان شد