مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-22دانش

ایجاد سرای مهارت آموزی در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران


مدیرکل امور خوابگاه های دانشگاه تهران از برنامه ایجاد سرای مهارت آموزی در خوابگاه های دانشجویی با شعار «هر دانشجو یک مهارت» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تهران، محمدعلی زارع چاهوکی مدیرکل امور خوابگاه های دانشگاه تهران در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان ساکن کوی دانشگاه تهران،  گفت: این دوره های آموزشی با همکاری سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور به زودی در سطح خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران آغاز خواهد شد.

مدیرکل امور خوابگاه های دانشگاه تهران افزود: با طراحی ساز و کار مناسب، خدمات فرهنگی و رفاهی به دانشجویان خوابگاهی را ارتقا می دهیم و از تمام ظرفیت های درون و بیرون دانشگاه برای تحقق این موضوع کمک خواهیم گرفت.

وی از طراحی جشنواره فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی خبر داد و افزود: با راه اندازی کانون های فرهنگی و انجمن های ورزشی، برای افزایش مشارکت دانشجویان خوابگاهی در فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بسترسازی می شود.

* رفع خرابی تأسیسات کوی دانشگاه آنلاین پیگیری می شود مدیرکل امور خوابگاه های دانشگاه تهران همچنین از راه اندازی سامانه خدمات پشتیبانی خوابگاه های دانشجویی خبر داد و گفت: دانشجویان با مراجعه به نشانی دانشجویی کوی دانشگاه برگزار شد، مشکلات و مسائل مختلف صنف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سرای مهارت آموزی در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران

ایجاد سرای مهارت آموزی در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران