مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 11:472022-10-22اقتصادي

وزارت تعاون: تفاوتی بین جوان مجرد و جوان متاهل در ایجاد یک میلیون فرصت شغلی نیست


بر اساس اعلام معاونت توسعه اشتغال وزارت تعاون، در برنامه ایجاد یک میلیون شغل، تفاوتی بین جوان مجرد و جوان متاهل برای خدمات اشتغال نیست، ولی طبق قانون استخدام دولتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان فارس من با ثبت پویشی خواستار حمایت از جوانان مجرد جویای کار شده اند.

مخاطبان نوشته اند: ما جمعی از جوانان مجرد جویای کار هستیم که تقاضا داریم به همان میزان که به متاهلان توجه می شود، به ما نیز توجه کنید، امتیازاتی که در استخدامی به متاهلان داده شده را اجحاف در حق مجردین جویای کار می دانیم .

ثبت کنندگان این پویش نوشته اند: مجردان نیاز به پس انداز، مسکن و غیره برای ساختن آینده و تاهل خود دارند بنابراین اگر بیشتر از متاهلان به کار نیاز نداشته باشند، کمتر نیست! ما خواهان امتیاز برابر شرایط استخدامی با متاهلان هستیم، که بتوانیم شرایط ازدواج مطلوب را فراهم کنیم .

در این راستا، خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، موضوع خواسته این جوانان مجرد جویای کار را از معاونت توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه پیگیری کرد.

* وزارت تعاون: تفاوتی بین مجرد و متاهل در ایجاد یک میلیون فرصت شغلی نیست در این باره، معاونت توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه ، طی پاسخی رسمی به فارس در واکنش به ثبت سوژه بیش از 156 هزار میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت تعاون: تفاوتی بین جوان مجرد و جوان متاهل در ایجاد یک میلیون فرصت شغلی نیست

وزارت تعاون: تفاوتی بین جوان مجرد و جوان متاهل در ایجاد یک میلیون فرصت شغلی نیست