مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-22اقتصادي

چند پیشنهاد برای کمک به توسعه و پیشرفت شهر اراک


روزهای 28 مهرماه تا 4 آبان ماه به عنوان هفته فرهنگی اراک نامگذاری شده که به همین مناسبت پیشنهادهایی به منظور توسعه و پیشرفت این شهر ارائه می شود.

- خبرگزاری فارس  ـ اراک؛ جذب سرمایه گذاران و کارآفرینان و نخبگان علمی، هنری، ورزشی به اراک، مستلزم شناسایی و یا ایجاد و معرفی مزیت های برتری ساز نسبت به سایر شهرهای کشور از جمله زیرساخت های شهری و خدماتی پیشرفته، امکانات رفاهی و تفریحی حتی المقدور مدرن، مراکز درمانی تخصصی و مجهز و نیز جاذبه های گردشگری خاص و بهبود جلوه های بصری شهر اراک و همچنین ارائه تسهیلات ویژه است.

پیشنهادات ذیل که بسیاری از آنها می تواند با کمک بخش خصوصی و حمایت دستگاه های ذی ربط استانی محقق شود، در همین راستا ارائه شده است.

تهیه و یا بازنگری سند راهبردی استان، شهرستان و موضوعی دستگاه ها از جمله تهیه سند راهبردی شهرداری اراک، متناسب با نیاز روز و آتی شهر با نگاه آینده نگرانه در ابعاد مختلف.

تلاش برای تعیین دقیق نیازهای زیرساختی کوتاه مدت و بلندمدت در ابعاد مختلف تولیدی و خدماتی و شناسایی ظرفیت های اختصاصی و منحصربفرد موجود یا قابل دسترس، تولید کالا یا خدمات در استان مرکزی و شهر اراک از جمله احیاء و فراگیر نمودن صنعت تولید فرش، یا یک محصول کشاورزی خاص مثل گیاهان دارویی یا انگور و مشتقات آن و یا تولید و تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پیشنهاد برای کمک به توسعه و پیشرفت شهر اراک

چند پیشنهاد برای کمک به توسعه و پیشرفت شهر اراک