مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 12:372022-10-22حوادث

بازداشت 38 عضو یک شرکت هرمی در فردیس/ گروگانگیری و جذب عضو با شگرد بازاریابی


«حسین ناصرخاکی» با اشاره به اینکه بلافاصله دستور شناسایی فقدانی به آگاهی فردیس صادر شد بیان کرد: ساعاتی بعد از این دستور، محل نگهداری این فرد شناسایی و مشخص گردید موضوع به عضویت در شرکت های هرمی مرتبط است.

- حسین ناصرخاکی با اشاره به اینکه بلافاصله دستور شناسایی فقدانی به آگاهی فردیس صادر شد بیان کرد: ساعاتی بعد از این دستور، محل نگهداری این فرد شناسایی و مشخص گردید موضوع به عضویت در شرکت های هرمی مرتبط است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس از بازداشت 38 عضو یک شرکت هرمی خبر داد که با گذاشتن آگهی بازاریابی در دیوار ، اقدام به عضوگیری می کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین؛ دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اعلام خبر شناسایی و دستگیری 38 نفر به اتهام عضویت در شرکت های هرمی گفت: شناسایی اعضای این شرکت هرمی زمانی در دستور کار قرار گرفت که فردی به دادستانی فردیس مراجعه و مدعی شد چند روز است از برادرزاده خود بی خبر است.

  حسین ناصرخاکی با اشاره به اینکه بلافاصله دستور شناسایی فقدانی به آگاهی فردیس صادر شد بیان کرد: ساعاتی بعد از این دستور، محل نگهداری این فرد شناسایی و مشخص گردید موضوع به عضویت در شرکت های هرمی مرتبط است.

  وی تعداد افزود: با حضور پلیس در محل نگهداری، مشخص شد 38 عضو یک شبکه هرمی در آپارتمانی حضور دارند که برخی هم سابقه بازاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 38 عضو یک شرکت هرمی در فردیس/ گروگانگیری و جذب عضو با شگرد بازاریابی

بازداشت 38 عضو یک شرکت هرمی در فردیس/ گروگانگیری و جذب عضو با شگرد بازاریابی