مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 12:522022-10-22اقتصادي

پایان عملیات فونداسیون خط 63 کیلوولت میامی- عباس آباد


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان از پایان عملیات احداث فونداسیون پروژه خط 63 کیلوولت میامی- عباس آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از پایان عملیات احداث فونداسیون پروژه خط 63 کیلوولت میامی- عباس آباد خبر داد.

وی پروژه خط 63 کیلوولت میامی – عباس آباد را یکی از مهم ترین زیرساخت های تولید و اشتغال آفرینی در استان سمنان دانست و اضافه کرد: احداث این خط، اثرات مطلوب و مفیدی را برای این منطقه و استان خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان، احداث خط 63 کیلوولت میامی- عباس آباد را از اولویت های پروژه های در دست اقدام این شرکت دانست و افزود: هدف از احداث خط 63 کیلوولت میامی- عباس آباد، زمینه سازی تولید و اشتغال در استان، تأمین برق مشترکان صنعتی و خانگی منطقه عباس آباد و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه این منطقه است که با پیش بینی هزینه ای بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد ریال به انجام خواهد رسید.

وفایی با اشاره به مشخصات فنی این خط افزود: خط 63 کیلوولت میامی- عباس آباد با احداث 337 دستگاه برج مشبک فولادی به طول حدود 65 کیلومتر، حدفاصل پست 63/400 کیلوولت میامی و پست 20/63 کیلوولت عباس آباد در حال احداث است و عملیات حفاری و احداث فونداسیون برج های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات فونداسیون خط 63 کیلوولت میامی- عباس آباد

پایان عملیات فونداسیون خط 63 کیلوولت میامی- عباس آباد