مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 13:122022-10-22اقتصادي

تولید 19 میلیون قطعه ماهی زینتی در استان قزوین


مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 19 میلیون و 800 هزار قطعه انواع ماهیان زینتی در 93 واحد پرورشی استان تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمود قبادی اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 19 میلیون و 800 هزار قطعه انواع ماهیان زینتی در 93 واحد پرورشی استان تولید شده است.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار 760 نفر در سطح استان در زمینه تولید ماهیان زینتی فعالیت دارند که از این تعداد 660  نفر به صورت مستقیم و مابقی غیرمستقیم در این شغل مشغول فعالیت هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استان قزوین رتبه سوم تولید ماهیان زینتی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: سال گذشته بیش از 33 میلیون و 200 هزار قطعه انواع ماهیان زینتی دراستان تولید شد.

به گفته وی استان قزوین بعد از استان های گیلان و اصفهان رتبه سوم از نظر تعداد ماهی زینتی تولید شده را به خود اختصاص داده است.

مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه قزوین بزرگترین تولیدکننده ماهیان زینتی در فضای سربسته کارگاهی محسوب می شود،گفت: سالانه بیش از سه میلیون قطعه انواع ماهیان زینتی از این استان به صورت مستقیم یا با واسطه به خارج از کشور صادرات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 19 میلیون قطعه ماهی زینتی در استان قزوین

تولید 19 میلیون قطعه ماهی زینتی در استان قزوین