مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 13:372022-10-22اجتماعي

سمنان؛ حائز رتبه نخست کشوری دقت در معاینه فنی خودروهای سنگین


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: استان سمنان رتبه نخست دقت در معاینه فنی خودروهای سنگین در کشور را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی رجایی فرد، رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از نقش مهم کنترل و نظارت دقیق بر ایمنی خودرو در کاهش حوادث جاده ای و حفظ محیط زیست یاد کرد و گفت: استان سمنان رتبه نخست دقت در معاینه فنی خودروهای سنگین کشور را طی 6 ماه ابتدایی سال جاری کسب کرد.

وی عنوان کرد: در شرایط فعلی که توان مالکان در نوسازی ناوگان سنگین جاده ای کافی نیست، رسالت و مسؤولیت مراکز معاینه فنی در نظارت بر ایمنی و مسائل فنی خودرو سنگین تر می شود و عملکرد مراکز معاینه فنی باید به گونه ای تقویت شود که هیچ خودروی دارای نقص فنی نتواند بارنامه و کد رهگیری و در نهایت گواهی فنی برای تردد در جاده را دریافت کند.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ادامه داد: تعداد کل تقاضا در 6 ماه ابتدایی سال جاری 23 هزار و 61 مراجعه بوده که از این تعداد 9 هزار و 61 خودروی سنگین در نخستین مراجعه و 6 هزار و 536 ناوگان پس از اصلاح عیب در مراکز معاینه فنی مورد تأیید قرار گرفته و قبول شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان؛ حائز رتبه نخست کشوری دقت در معاینه فنی خودروهای سنگین

سمنان؛ حائز رتبه نخست کشوری دقت در معاینه فنی خودروهای سنگین