مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 13:522022-10-22سياسي

هیأت قرآنی اعزامی به مسابقات بین المللی مالزی با سفیر کشورمان دیدار کردند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این نشست که به دعوت علی اصغر محمدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی ظهر جمعه 29 مهر برگزار شد، محمد اورعی کریمی؛ - دیدار صمیمانه هیئت قرآنی اعزامی ایران به شصت و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن مالزی با حضور سفیر کشورمان در کوالالامپور در محل این سفارت برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این نشست که به دعوت علی اصغر محمدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی ظهر جمعه 29 مهر برگزار شد، محمد اورعی کریمی؛ رایزن فرهنگی ایران در کوالالامپور، علیرضا معاف؛ معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی عزیززاده؛ قائم مقام این معاونت، طاهری؛ مسئول دفتر معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نصرت الله حسینی؛ استاد راهنمای قاری ایرانی در رقابت های قرآنی مالزی و مسعود نوری؛ قاری و نماینده ایران در این مسابقات حضور داشتند.

در این دیدار سفیر ایران در مالزی ضمن خیر مقدم به مهمانان و خرسندی نسبت به تلاوت قابل قبول قاری ایرانی، ابراز امیدواری کرد که وی در این دوره از مسابقات موفق شده و رتبه برتر را کسب کند.

وی در ادامه در گفتگو با معاف با اشاره به فعالیت های مؤسسه توسعه اسلام در مالزی (جاکیم) و نیز سازمان اسلامی شورای مشورتی مالزی (ماپیم) بر محور هایی از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت قرآنی اعزامی به مسابقات بین المللی مالزی با سفیر کشورمان دیدار کردند

هیأت قرآنی اعزامی به مسابقات بین المللی مالزی با سفیر کشورمان دیدار کردند