مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 14:272022-10-22سياسي

گزارش عملکرد نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات


پاک آیین، نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیأت نظارت بر مطبوعات، گزارشی از عملکرد خود در مدت دو سال نمایندگی رسانه های سراسر کشور در این هیأت منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پدرام پاک آیین نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیأت نظارت بر مطبوعات گزارشی از عملکرد خود در این نمایندگی را در اختیار رسانه ها قرار داد که در ادامه ارائه می شود.

جلوگیری از تمرکز آگهی های دولتی در سامانه الکترونیک دولت و لغو ممنوعیت انتشار آگهی دولتی در رسانه های بخش خصوصی، زمینه سازی برای اختصاص آگهی های دولتی به پایگاه های خبری و نشریات دوره ای، احیای رسانه های مشمول ماده 16 قانون مطبوعات، تلاش برای توقف رتبه بندی رسانه ها، استمهال در اجرای مقررات اخذ کد کارگاه بیمه رسانه ها، تسهیل حداکثری صدور مجوزهای تکمیلی به مدیران مسئول، تسریع در تغییر وضعیت رسانه های آنان و دفاع حقوقی از رسانه ها موضوع جلسات هیأت نظارت بر مطبوعات از جمله محورهای این گزارش است.

متن کامل این گزارش به شرح ذیل است: *گزارش عملکرد نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات  1.

جلوگیری از تمرکز توزیع آگهی های دولتی در سامانه الکترونیک دولت و لغو ممنوعیت انتشار آنها در رسانه های بخش خصوصی از طریق رایزنی با معاون حقوفی وقت رییس جمهور، رییس و اعضای کمیسیون هیأت تطبیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش عملکرد نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات

گزارش عملکرد نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات