مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 14:572022-10-22اجتماعي

جابجایی نزدیک به 2500 زائر شهرستان خوی با ناوگان اتوبوسی در ایام اربعین حسینی


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی از جابجایی نزدیک به 2500 زائر اربعین حسینی با 58 نوبت ناوگان اتوبوس از مبدا این شهرستان به پایانه های مرزی مهران و تمرچین و بر عکس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، اصغرکاظمی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوی اظهار داشت : راهداران این شهرستان در کنار وظیفه ایمن سازی محورهای مواصلاتی نقش مهمی نیز برای تامین آسایش و آرامش زائران در ایام اربعین حسینی داشتند که با تلاش های شبانه روزی انجام دادند.

وی افزود : اداره راهداری حمل و نقل جاده ای خوی طبق بخشنامه های مصوب و ارسال شده از طرف سازمان در جهت تامین امنیت، رفاه و آسایش حمل و نقل زائران اربعین حسینی اقدام کرده و یکی از نیروهای راهداری این شهرستان در غرفه آذربایجان غربی مسافر در پایانه مسافری مهران برای راهنمایی و هدایت زائرین آذربایجان  غربی علی الخصوص شهرستان خوی حضور داشت.

کاظمی با اشاره به تعداد زائران  اربعین حسینی از پایانه مسافری شهید درستی شهرستان خوی به پایانه های مرزی مهران و تمرچین و برعکس اذعان داشت : 2241 زائر با بهره مندی از 58 نوبت ناوگان اتوبوسی بین شهری از 13 تا 25 شهریورماه جابجا شدند.

رییس اداره حمل و نقل جاده ای خوی به ارائه خدمات برای زائران اربعین حسینی در پایانه مسافری شهید درستی این شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی نزدیک به 2500 زائر شهرستان خوی با ناوگان اتوبوسی در ایام اربعین حسینی

جابجایی نزدیک به 2500 زائر شهرستان خوی با ناوگان اتوبوسی در ایام اربعین حسینی