مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-22اجتماعي

بارش پراکنده باران در همدان


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان امروز شاهد بارش های پراکنده و وضعیف بودیم گفت: پدیده غالب جوی فردا وزش شدید باد است از همین رو هشدار هواشناسی سطح زرد صادر شده چراکه احتمال بروز خسارت به سازه های غیر مستحکم دور از ذهن نیست.

- محمدحسن باقری شکیب، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه آسمان استان در حال حاضر ابری و نیمه ابری همراه با غبار رقیق است اظهار کرد: امروز شاهد بارش های پراکنده و ضعیف باران در مناطق شمالی و نیمه غربی استان بودیم.

وی با اشاره به اینکه نهایت بارش ها بین یک تا دو میلیمتر گزارش شده است تصریح کرد: هشدار سطح زرد نسبت به بارش های امروز به کشاورزان داده شده چراکه کاربران با توجه به نیازشان باید موارد هشدا را رعایت کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان یادآور شد: فردا شاهد وزش شدید باد به ویژه در ساعات بعدازظهر هستیم به نحوی که احتمال تخریب و بروز خسارت به سازه های غیر مستحکم پیش بینی می شود.

وی با تاکید بر اینکه دوشنبه بارش های پراکنده با وسعت بیشتری  پیش بینی می شود بیان کرد: از اواسط هفته جاری با وجود افزایش ابرناکی انتظار بارش نداریم، اگرچه دمای شبانه گرم تر و دمای روزانه خنک تر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده باران در همدان

بارش پراکنده باران در همدان