مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-22اقتصادي

کمک های دولتی برای پروژه قطار شهری به حساب شهرداری واریز شد


کمک های دولتی برای پروژه قطار شهری به حساب شهرداری واریز شده و انتظار می رود دستگاه های مربوطه سریع تر مجوزهای لازم را برای برداشت از آن صادر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی قاسم زاده شهردار اصفهان با اشاره به اینکه روز 27 مهرماه دستگاه تی.

بی.

ام در پروژه قطار شهری به ایستگاه شاهد واقع در خیابان لاله رسید و یکی دیگر از ایستگاه های خط دو مترو اصفهان به تونل در حال حفاری این خط پیوست، اظهار کرد: در یک سال گذشته، شاهد ورود دستگاه حفار به چهار ایستگاه از خط 2 مترو بوده ایم که نشان دهنده سرعت قابل قبول کار عوامل مؤثر در احداث مترو است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 1500 نفر در دو شیفت کاری در زیر زمین مشغول فعالیت در پروژه قطار شهری هستند، افزود: حتی گاهی فعالیت روزانه 100 هزار مسافر را جابه جا می کند، تصور اینکه در صورت نبود مترو جابه جایی 100 هزار مسافر در سطح شهر چه شرایط ترافیکی ایجاد می کرد، نشان می دهد که احداث مترو چقدر مهم و ارزشمند است.

شهردار اصفهان با اشاره به تأمین منابع مالی احداث مترو، بیان کرد: شهرداری اصفهان بخشی از منابع مالی خط 2 مترو را از محل دریافتی شهروندان پرداخت می کند و بخشی دیگر کمک های دولتی است که از طریق اوراق مشارکت به حمایت زیرساخت های حمل ونقل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های دولتی برای پروژه قطار شهری به حساب شهرداری واریز شد

کمک های دولتی برای پروژه قطار شهری به حساب شهرداری واریز شد