مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 15:472022-10-22سياسي

تحقق واردات خودروی خارجی تا پایان امسال


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی درباره رفع فیلتر پلتفرم ها با اشاره به تامین امنیت کشور به عنوان یک ضرورت در شرایط کنونی، تصریح کرد: این تصمیم شورای امنیت ملی برای کنترل حوادث و اتفاقات بوده و این محدودیت تا زمانی که وضعیت به ثبات نرسد، ادامه دار خواهد بود.

مصطفی طاهری ظهر امروز (30 مهرماه) در هشتمین نشست خبری با بیان اینکه اولویت ما در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، سند توسعه صنعتی کشور است، اظهار کرد: در برنامه هفتم توسعه کشور، سیاست های کلی مقام معظم رهبری ابلاغ شده که باید به آن توجه شود و این توجه حتماً راه گشا خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه حذف قوانین مزاحم و اضافی را با جدیت پیگیری می کنیم، تصریح کرد: در حوزه تولید هفت قانون فوق العاده وجود دارد که اگر در صورت اجرایی شدن بسیاری از مشکلات در این بخش حل می شود.

بر اساس گزارش دیوان محاسبات در این سال ها 65 درصد این قوانین اجرا شده و مابقی آن، ترک فعل دولت بوده است.

طاهری با بیان اینکه توجه به جایگاه درگاه ملی هوشمند خدمات دولت در کشور حائز اهمیت بوده و همه خدمات باید از این درگاه پیگیری شده و نظارت ها نیز این گونه انجام شود، اضافه کرد: دو قانون برای تسهیل صدور مجوزها مصوب شده که به صورت مستمر در مجلس گزارش آن را می گیریم که پیشرفت آن رو به جلو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق واردات خودروی خارجی تا پایان امسال

تحقق واردات خودروی خارجی تا پایان امسال