مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 15:472022-10-22اقتصادي

وزارت صنعت: سهم اینستاگرام از شغل های اینترنتی کمتر از 3 درصد است


«تجارت الکترونیکی» و کسب وکار مجازی در کشور، حداقل 1300 هزار میلیارد تومان در سال فروش دارد و صد ها زیرشاخه دارد و کسب وکار هایی که در اینستاگرام بودند، - معاون وزیر صمت گفت: تجارت الکترونیکی و کسب وکار مجازی در کشور، حداقل 1300 هزار میلیارد تومان در سال فروش دارد و صد ها زیرشاخه دارد و کسب وکار هایی که در اینستاگرام بودند، کمتر از 3 درصد این عدد بودند.

علیرضا شاه میرزایی معاون وزیر صمت گفت: متأسفانه عدّه ­ای آمار های غلط از میزان کسب وکار های تعطیل شده می­ دهند که هیچ پایه و اساسی ندارد و از سوی دیگر، عده ­ای نیز ساده انگاری می­ کنند و راه­ حل­ های سطحی می دهند که هر دو طرف غلط است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، او گفت: تجارت الکترونیکی و کسب و کار مجازی در کشور، حداقل 1300 هزار میلیارد تومان در سال فروش دارد و صد ها زیرشاخه دارد و کسب وکار هایی که در اینستاگرام بودند، کمتر از 3 درصد این عدد بودند.

از کسانی که براساس برخی از فرضیات، سریعاً آمار بیکاری و تعطیلی کسب وکار ها را اعلام کردند، سؤال کردیم که با چه مبنایی به این آمار ها رسیدید و آن ها هیچ پاسخی نداشتند.

  شاه­ میرزایی ضمن انتقاد از ساده انگاری و پاک کردن صورت مسأله گفت: در طرف مقابل، عده­ ای سعی می­ کنند مسأله را کوچک کنند و بگویند هیچ مشکلی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صنعت: سهم اینستاگرام از شغل های اینترنتی کمتر از 3 درصد است

وزارت صنعت: سهم اینستاگرام از شغل های اینترنتی کمتر از 3 درصد است