مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 15:522022-10-22پزشكي

وصول بخشی از مطالبات تامین اجتماعی از دولت تا دو هفته آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدجلیل میرمحمدی میبدی اظهار کرد: بدهی تامین اجتماعی سخن جدیدی نیست و از سالی که بنده در سال 84 رییس دانشگاه علوم پزشکی بودم تا امروز مرتب این مشکل وجود داشته، - عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه با رادیو گفتگو با اشاره به قول مساعد وزیر جدید کار، تعاون و رفاه اجتماعی ابراز امیدواری کرد بخشی از مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت ظرف 15 روز آینده وصول شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدجلیل میرمحمدی میبدی اظهار کرد: بدهی تامین اجتماعی سخن جدیدی نیست و از سالی که بنده در سال 84 رییس دانشگاه علوم پزشکی بودم تا امروز مرتب این مشکل وجود داشته، ولی اخیرا بدهی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی، به عددی قابل توجه تبدیل شده است.

وی درباره عمق این فاجعه، افزود: دانشگاه علوم پزشکی برای پرداخت کارانه پرستاران و پزشکان بیش از یک سال کار را به تعویق انداخته است و این عدد بسیار قابل توجه شده است.

میرمحمدی میبدی درباره اقدامات مجلس در این زمینه گفت: بر اساس پیگیری هایی که ما به عمل آورده ایم، سازمان تامین اجتماعی توپ را به زمین دولت می اندازد و می گوید نزدیک به 400 هزار میلیارد از دولت طلب داریم که باید بدهی خود را بپردازد تا ما هم مطالبات را پرداخت نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول بخشی از مطالبات تامین اجتماعی از دولت تا دو هفته آینده

وصول بخشی از مطالبات تامین اجتماعی از دولت تا دو هفته آینده