مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 15:572022-10-22دانش

طراحی پلتفرم های آموزشی برای شرکت ها و سازمان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خببرگزاری دانشجو، محمدمهدی ربانی، رییس هیئت مدیره یک شرکت استارت آپی ایجاد پلتفرم آنلاین و شبکه آموزشی را از دستاورد های این شرکت نام برد و گفت: - یکی از شرکت های استارت آپی‏، پلتفرم های آموزشی را برای ارتقای سازمان ها و شرکت ها پیاده سازی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خببرگزاری دانشجو، محمدمهدی ربانی، رییس هیئت مدیره یک شرکت استارت آپی ایجاد پلتفرم آنلاین و شبکه آموزشی را از دستاورد های این شرکت نام برد و گفت: یکی از ماموریت هایی که برای خود تعریف کرده ایم، توسعه مهارت های کاربردی و تخصصی برای تمام کارمندان شرکت ها در همه نقاط کشور به صورت همزمان و در جهت رفع چالش های شرکتی است.

این امر با استفاده از روش های نوین و همچنین پلتفرم های موبایلی و سایر اپلیکیشن ها انجام می شود.

وی اظهار کرد: فروش، بازاریابی، مدیریت و تحلیل محتوا و مدیریت و رهبری، از جمله دوره هایی است که برای آموزش آن برنامه ریزی های مستمری اجرایی شده است و در حال حاضر، بازار محتوا، یکی از فراگیرترین های بازار های روبه رشد در دنیا است و شرکت های دانش بنیان مختلفی نیز در کشور بر روی این حوزه متمرکز شده اند.

ربانی، کوچینگ، مدیریت و رهبری را از دیگر مسیر های کاری این شرکت دانست و یادآور شد: دیجیتال مارکتینگ، کارآفرینی، هوش مالی، کسب و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی پلتفرم های آموزشی برای شرکت ها و سازمان ها

طراحی پلتفرم های آموزشی برای شرکت ها و سازمان ها