مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 16:372022-10-22حوادث

ایلام/ 2 کشته و 2 زخمی بر اثر انفجار شی بجا مانده از جنگ


فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در بررسی های اولیه مشخص شد 2 نفر شامل پدر و یک کودک در این منزل مسکونی سکونت داشته اند که به علت وخامت حال و جراحت های ناشی از این انفجار و ریختن آوار، - جان خود را از دست دادند و نیز 2 نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ایلام گفت: انفجار شی بجا مانده از دوران جنگ تحمیلی در حیاط منزل مسکونی واقع در این شهرستان، 2 کشته و 2 زخمی برجا گذاشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید مختار باویر روز شنبه  اظهار داشت: درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر انفجار در حیاط یک منزل مسکونی در بخش موسیان شهرستان دهلران بلافاصله واحدهای گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

  وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد حادثه انفجار در حیاط منزل مسکونی احدی از شهروندان اتفاق افتاد که چندین تیم امدادی برای عملیات جستجو، نجات و آواربرداری به محل حادثه اعزام شدند.

  فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در بررسی های اولیه مشخص شد 2 نفر شامل پدر و یک کودک در این منزل مسکونی سکونت داشته اند که به علت وخامت حال و جراحت های ناشی از این انفجار و ریختن آوار، جان خود را از دست دادند و نیز 2 نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام/ 2 کشته و 2 زخمی بر اثر انفجار شی بجا مانده از جنگ

ایلام/ 2 کشته و 2 زخمی بر اثر انفجار شی بجا مانده از جنگ