مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 16:422022-10-22سياسي

شهادت یک سرباز وظیفه ارتش در درگیری با اشرار


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ رضا آذریان با اعلام این خبر و ضمن ادای احترام به مقام شهدا توضیح داد: دلاورمردان ارتش عصر جمعه 29 مهر، - فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش از شهادت یک سرباز وظیفه این نیرو در تایباد خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ رضا آذریان با اعلام این خبر و ضمن ادای احترام به مقام شهدا توضیح داد: دلاورمردان ارتش عصر جمعه 29 مهر، با انجام گشت و کمین در منطقه تپه سنجدی در نوار مرزی تایباد مانع از ورود متجاوزان مرزی و اتباع غیرمجاز به کشور شدند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در جریان این کمین 10 نفر از متجاوزان دستگیر شدند، افزود: در هنگام انتقال این افراد، گروهی از اشرار و قاچاقچیان به روی نیرو های ارتش آتش گشودند که منجر به شهادت یکی از سربازان جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

وی خاطرنشان کرد: در این درگیری یکی از اشرار به هلاکت رسید و بقیه اشرار به آن سوی مرز متواری شدند و افراد دستگیر شده نیز به پشت مرز منتقل شدند.

امنیت پایدار و آرامش کامل در همه نقاط مرزی برقرار است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران مرزبانان دلاور، هوشیارتر و توانمندتر از همیشه برای تامین امنیت نظام مقدس، تا پای جان ایستاده است و اجازه نخواهد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت یک سرباز وظیفه ارتش در درگیری با اشرار

شهادت یک سرباز وظیفه ارتش در درگیری با اشرار