مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 16:572022-10-22اقتصادي

آمادگی شرکت گاز اردبیل برای خدمات رسانی به 530 هزار مشترک در زمستان


مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: واحدهای عملیاتی و ستادی جهت گذر از فصول سرد سال، آمادگی کامل دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، میرسعید سیدمتین بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمهیدات لازم به منظور ارایه خدمات گاز رسانی در فصول سرد انجام گرفته و نیروهای امدادی و عملیاتی به منظور عبور از فصول سرد آمادگی کامل دارند.

وی افزود: براساس برنامه ریزی ها و باتوجه به تجربیات سال های گذشته با تمهیدات انجام گرفته در خصوص مقاوم سازی و پایداری شبکه های گازرسانی انشاالله زمستان امسال را بدون مشکل سپری خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل به اقدامات شرکت گاز استان اردبیل در خصوص تعمیرات اساسی و اورهال همه ایستگاه های تقلیل فشار گاز اشاره نمود و بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته در طول سال در حوزه تعمیرات و ابزار دقیق برنامه های منسجمی را به منظور اورهال ایستگاه های تقلیل فشار انجام داده ایم و در موارد ضروری نسبت به تعمیر و تعویض شیرها و تجهیزات، مقاوم سازی تاسیسات گاز به منظور برطرف کردن ایرادات ممکن و ارتقاء ضریب پایداری شبکه ها اقدام شده است.

وی به آمادگی همه نیروهای امدادی و عملیاتی برای ارایه خدمات به بیش از 530 هزار مشترک و گذر از زمستان اشاره نموده و ادامه داد: شرکت گاز استان اردبیل در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شرکت گاز اردبیل برای خدمات رسانی به 530 هزار مشترک در زمستان

آمادگی شرکت گاز اردبیل برای خدمات رسانی به 530 هزار مشترک در زمستان