مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 21:072022-10-22اجتماعي

انتصاب در وزارت آموزش و پرورش/ «ستاری فرد» به معاونت توسعه منابع رفت


وزیر آموزش و پرورش در حکمی، «صادق ستاری فرد» را که معاون تربیت بدنی و سلامت این وزارتخانه بود به عنوان «سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع» منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، امروز وزیر آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت خود را به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع منصوب کرد.

صادق ستاری فرد که سخنگوی وزارت آموزش و پرورش نیز هست دارای مدرک کارشناسی حقوق و دکترای تربیت بدنی است و در طی مدتی که به عنوان معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش منصوب شده بود، برنامه های متعددی را پیش بینی کرده است که بخشی از آنها در حال اجراست.

البته ستاری فرد سال ها در مرکز پژوهش های مجلس در حوزه برنامه و بودجه آموزش و پرورش کار پژوهشی و کارشناسی کرده است و شاید به همین دلیل به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش منصوب شده است.

در متن حکم ستاری فرد آمده است: با توجه به تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و پیگیری سیاست های رییس جمهور با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست های کلی ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب در وزارت آموزش و پرورش/ «ستاری فرد» به معاونت توسعه منابع رفت

انتصاب در وزارت آموزش و پرورش/ «ستاری فرد» به معاونت توسعه منابع رفت