مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 21:072022-10-22اجتماعي

دبیران و اولیای مدارس هرگونه فرصت طلبی را از حریم امن مدرسه دور سازند


دبیرخانه های راهبری کشوری گروه های آموزشی در بیانیه ای از دبیران و اولیای مدرسه تقاضا کردند امکان هرگونه فرصت طلبی را از حریمِ امنِ مدرسه و کلاس درس دور سازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، دبیرخانه های راهبری کشوری گروه های آموزشی دروس فرهنگ و هنر، علوم تجربی، ادبیات فارسی، عربی، کار و فنّاوری، مطالعات اجتماعی، آمادگی دفاعی، دینی و قرآن، زبان انگلیسی در بیانیه ای اعلام کردند: سالِ تحصیلیِ جدید درحالی آغاز شد که با گذشت بیش از 25 ماه آموزش غیرحضوری، جامعه دانش آموزیِ کشور دچارِ افتِ تحصیلی و آسیب های روحی و روانی شده بود؛ این در حالی است که نیاز به تعامل و ایجادِ ارتباطِ دوسویه عامل بسیار مهم و قابل تأملی در کیفیت بخشی به آموزش است.

این مسأله اهمیت تعامل در آموزش را بیش  از گذشته نشان داد و نقشِ نهادِ مدرسه در ایجاد محیطی امن برای برقراری روابط میان والدین و اولیای آموزشی و تداوم بخشی به آموزش معنادار در آموزش و پرورش را بیش از پیش نمایان ساخت.

از همین رو پیداست حضور منظم در کلاس های درس و فراهم نمودن محیطی علمی و شاداب از خدمات مفید و مؤثر به دانش آموزان است تا با امکان ارائه بازخورد در مسیرِ جبرانِ افتِ تحصیلیِ پدیدآمده، گامی در زمینه اصلاح و ارتقای بهره وری آموزشی برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیران و اولیای مدارس هرگونه فرصت طلبی را از حریم امن مدرسه دور سازند

دبیران و اولیای مدارس هرگونه فرصت طلبی را از حریم امن مدرسه دور سازند