مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 22:272022-10-22اقتصادي

رییس اتحادیه نانوایان سنگکی: هزینه پخت نان 200 درصد و مصرف 30 در صد افزایش یافته


دستگاه های هوشمند بنا به نرخ نامه 1400 کار می کنند و فروش نان با نرخ سال گذشته نمی تواند پاسخگویی هزینه نانوایان باشد.

- رییس اتحادیه نانوایان سنگکی: هزینه پخت نان 200 درصد و مصرف 30 در صد افزایش یافته دستگاه های هوشمند بنا به نرخ نامه 1400 کار می کنند و فروش نان با نرخ سال گذشته نمی تواند پاسخگویی هزینه نانوایان باشد.

رییس اتحادیه نانوایان سنگکی خاطر نشان کرد: بعد از آزادسازی نرخ آرد نانوایان فانتزی بخشی از مردم که نیازشان را با این نوع نان ها تامین می کردندخریدار نان سنتی شدند و مصرف این نان 30 درصد افزایش پیدا کرد.

علاوه بر این با افزایش نرخ ماکارونی و سایر غلات و مقایسه قیمت این اقلام با نان، مردم به این نتیجه رسیدند که بهتر است نان را جایگزین غلات کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا؛ محمد سلیمانی با بیان اینکه طرح دستگاه های هوشمند کردن نانوایی ها نتوانست رضایت نانوایان را جلب کند، گفت: نانوایان از نحوه پشتیبانی دستگاه ها از سوی بانک عامل ( بانک سپه) راضی نیستند چراکه مجری طرح نمی توانند پاسخگوی تامین رول کاغذ این دستگاه برای واحدهای نانوایی باشند و حداقل یک هفته برای تامین رول نانوایان معطل می شوند.

  وی ادامه داد: دستگاه های هوشمند بنا به نرخ نامه 1400 کار می کنند و فروش نان با نرخ سال گذشته نمی تواند پاسخگویی هزینه نانوایان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتحادیه نانوایان سنگکی: هزینه پخت نان 200 درصد و مصرف 30 در صد افزایش یافته

رییس اتحادیه نانوایان سنگکی: هزینه پخت نان 200 درصد و مصرف 30 در صد افزایش یافته