مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 07:022022-10-23سياسي

من با موشک ضدتانک از کمر به بالا شهید می شوم!+فیلم


این عنایت ویژه خدا به شهدا در زمان حیاتشان گاهی می تواند برای من و تو درسی باشد که در این فضای غبارآلود دنیا، راه راست را پیدا کنیم؛ همانند عنایتی که خدا به شهید حسن رجایی فر از شهدای مدافع حرم خان طومان داشت.

-  می دانست چطوری شهید می شود  شهید مدافع حرم حسن رجایی فر از فرماندهان مهندسی رزمی در چهارم تیرماه سال 1354 در یکی از روستاهای خوش آب و هوای کامی کلا از توابع بندپی غربی، شهر خشرودپی از شهرستان بابل متولد شد.

او در سال 1387 به عضویت سپاه درآمد.

هر زمان و مکان مأموریتی بود با جان و دل می پذیرفت و کارش را فقط برای رضای خدا انجام می داد و در دی ماه 1394 بود که برای اولین بار برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) راهی سوریه شد.

او پس از 20 روز مبارزه از ناحیه کتف مجروح شد و برای معالجه و درمان به ایران بازگشت.

سپس 14 فروردین ماه سال 1395 موعد دوم مأموریتش بود که پس از رزم سنگین 22 روزه در مناطق عملیاتی حلب، خان طومان و دیگر مناطق عملیاتی سوریه، روز پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه در عملیات ناجوانمردانه دشمن به همراه 14 لاله خونین بال استان همیشه لاله خیز مازندران در منطقه خان طومان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهرش بعد از گذشت چهار سال همراه با پیکرهای مطهر دیگر شهدای خانطومان، محمد بلباسی، معاون و مسؤول پشتیبانی گردان حمزه، علی عابدینی، فرمانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من با موشک ضدتانک از کمر به بالا شهید می شوم!+فیلم

من با موشک ضدتانک از کمر به بالا شهید می شوم!+فیلم