مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 07:322022-10-23اجتماعي

سرگردانی دانش آموزان روستای«قره کهریز»!/آموزش و پرورش: پیگیر هستیم


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در را بطه با نبود معلم در روستایی «قره کهریز» شهرستان خدابنده گفت: پی گیر هستیم که این موضوع را به نحو مقتضی و با توجه به قانون و مقررات حل و فصل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امروز یک ماه است که از بازگشایی مدارس می گذرد اما شاهد هستیم که دانش آموزان روستایی قره کهریز که از توابع بخش یزینه رود شهرستان خدابنده  است با وجود دانش آموز و مدرسه، بدون معلم و بلاتکلیف هستند.

طبق گفته اهالی روستای قره کهریز، مدرسه 9 کلاسه این روستا 60 دانش آموز در مقطع ابتدایی و 22 دانش آموز در دوره اول متوسطه دارد، که این 22 دانش آموز برای ادامه تحصیل خود، 10 کیلومتر باید به روستای مجاور خود رفته و در آنجا مشغول تحصیل شوند، اما هم اولیا و هم دانش آموزان این روستا برای ادامه تحصیل در یک روستایی دیگر ناراضی هستند.

دانش آموزان این روستا خواستار بررسی علت عدم حضور معلم در مدرسه شان هستند که این موضوع را از وهاب ادیبی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان جویا شدیم.

  پیگیر هستیم وهاب ادیبی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان در این رابطه اظهار کرد: برای دانش آموزان مقطع ابتدایی روستای قره کهریز معلم در کلاس حضور دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی دانش آموزان روستای«قره کهریز»!/آموزش و پرورش: پیگیر هستیم

سرگردانی دانش آموزان روستای«قره کهریز»!/آموزش و پرورش: پیگیر هستیم