مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 08:322022-10-23ورزشي

فعالیت 240 خانه ورزش روستایی در سمنان/ پروژه های نیمه تمام ورزشی تکمیل شود


استاندار سمنان با بیان اینکه 240 خانه ورزش روستایی در این استان راه اندازی شده و در حال فعالیت است، گفت: پروژه های نیمه تمام ورزشی زودتر تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، طرح جامع و مدونی را برای توسعه ورزش قهرمانی در سطح کشوری و بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی و صنعت استان در راستای تحقق مسؤولیت اجتماعی این بخش، تدوین و ارائه کند.

وی ادامه داد: در راستای تسهیل در امر دسترسی به فضاهای ورزشی، لیست سالن های دولتی ورزشی احصا شود و برای بهره برداری و انتفاع عموم مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان در اختیار قرار گیرد.

استاندار سمنان افزود: ورزش همگانی از مقوله های مؤثر در زمینه نشاط اجتماعی است و قشر عام جامعه می توانند از این مهم با کمترین هزینه استفاده کنند و ضرورت دارد زمینه و بستر مناسب برای حضور خانواده ها در ورزش همگانی میسر شود.

هاشمی تأکید کرد: بالغ بر 240 خانه ورزش روستایی در استان سمنان تا به امروز راه اندازی شده و در حال فعالیت هستند که می توان در راستای توسعه فضاهای ورزش و سرانه ورزشی در روستاها و دسترسی روستاییان به امر ورزش، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 240 خانه ورزش روستایی در سمنان/ پروژه های نیمه تمام ورزشی تکمیل شود

فعالیت 240 خانه ورزش روستایی در سمنان/ پروژه های نیمه تمام ورزشی تکمیل شود