مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 09:322022-10-23بين الملل

حمله جنگنده های صهیونیستی به فرودگاه دمشق تلفات جانی نداشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، سرلشکر «اولگ یگوروف»، معاون مرکز روسی آشتی سوریه با اشاره به تجاوز اخیر جنگنده رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: - معاون مرکز روسی آشتی سوریه با انتشار بیانیه اعلام کرد که حمله اخیر جنگنده های رژیم صهیونیستی به فرودگاه های دمشق و دیماسف تلفات جانی نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، سرلشکر اولگ یگوروف ، معاون مرکز روسی آشتی سوریه با اشاره به تجاوز اخیر جنگنده رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: نیروی هوایی اسراییل فرودگاه های دمشق و دیماس در سوریه را هدف قرار داد.

این مقام روسی با انتشار پیامی گفته است که در بازه زمانی 23:02 تا 23:08 روز 21 اکتبر، چهار جنگنده تاکتیکی F-16 نیروی هوایی اسراییل از بلندی های جولان با چهار موشک کروز و هشت بمب هدایت شونده به فرودگاه های دمشق و دیماس حمله کردند.

در بیانیه معاون مرکز آشتی سوریه آمده است: همانطور که مشخص شد، جنگنده های رژیم صهیونیستی ایستگاه راداری نیرو های مسلح سوریه و باند فرودگاه دیماس را هدف قرار دادند و در مقابل سامانه های پدافند هوایی سوریه نیز به نوبه خود توانستند دو موشک کروز و چهار بمب هدایت شونده را منهدم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله جنگنده های صهیونیستی به فرودگاه دمشق تلفات جانی نداشت

حمله جنگنده های صهیونیستی به فرودگاه دمشق تلفات جانی نداشت