مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 10:022022-10-23اقتصادي

صادرات نهال انگور سیاه به اروپا


نهال انگور به بی دانه، شانی، عسگری، شاهانی و غیره تقسیم می شود که در این بین نهال عسگری و بی دانه جزو پرفروش ترین نهالها می باشد چرا که انگور آن بسیار خوشمزه و کاربردی می باشد.

در صورتی که تمایل به خرید داشتید فرم داخل سایت آراد برندینگ را پر کنید و با مشاوران ما تماس بگیرید تا به سوالات شما در زمینه خرید بهترین نوع نهال و مناسب آب و هوای منطقه خودتان شما را راهنمایی کنند تا بتوانید خرید بهتر و رضایت بخشی داشته باشید.

از عمده مشخصاتی که می توانیم برای نهال انگور خوب برشمریم، دارا بودن مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سخت بوده که همواره می توان اظهار نمود که بسیاری از این نهالها امکان رشد در مناطق کوهستانی را داشته و حتی بدون احتیاج به کودهای شیمیایی قادر می باشند رشد ثمر بخشی داشته باشند.

انگور شرابی جزو انگورهای باکیفیت و خوشمزه در بازار می باشد که تاریخچه آن به شهرستان سردشت در آذر بایجان غربی می رسد این انگور در حجم زیاد تولید می شود و باغداران علاقه زیاد به کاشت نهال انگور شرابی دارند زیرا مقاومت زیادی در سرما و مناطق کوهستانی دارد.

  نهال انگور سیاه از عمده مشخصاتی که می توانیم برای نهال انگور سیاه برشمریم، دارا بودن مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سخت بوده که همواره می توان اظهار نمود که بسیاری از این نهالها امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات نهال انگور سیاه به اروپا

صادرات نهال انگور سیاه به اروپا