مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 10:322022-10-23اقتصادي

شرایط بهره مندی از صندوق ضمانت وام اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار اعلام شد


معاونت زنان و خانواده ، رفع موانع از مسیر دریافت وام اشتغال برای زنان سرپرست خانوار به ویژه در گروههای کم برخوردار را به عنوان یکی از دغدغه های مهم در دستور کار قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس؛ به نقل از معاونت امور زنان و به شمار می آید.

   با توجه به این موضوع ضرورت توانمندسازی و اشتغال زنان سرپرست خانوار در جهت تامین معیشت خانواده، رفع این معضل به ویژه در بخش وامهای اشتغال خرد، امری لازم است .

  در این راستا معاونت زنان و خانواده ، رفع موانع از مسیر دریافت وام اشتغال برای زنان سرپرست خانوار به ویژه در گروههای کم برخوردار را به عنوان یکی از دغدغه های مهم در دستور کار قرار داده است.

بر این اساس دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده مصوبه اولین جلسه ستاد در دولت سیزدهم را به این امر اختصاص داد و طی این مصوبه، مقرر شد تا معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده  با همکاری وزارت تعاون ، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و بانک رفاه کارگران، امکان صدور ضمانت نامه برای دریافت تسهیلات خُرد اشتغالزایی تا سقف 1000میلیون ریال برای  زنان سرپرست خانوار را فراهم کند.

 بر اساس این گزارش شرایط بهره مندی از صندوق ضمانت وام های خرد اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار به شرح ذیل است: الف) در دهک های یک تا 5 درآمدی قرار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بهره مندی از صندوق ضمانت وام اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار اعلام شد

شرایط بهره مندی از صندوق ضمانت وام اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار اعلام شد