مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 11:022022-10-23بين الملل

فایننشال تایمز: ایران به دنبال بهره برداری از شکاف بزرگ بین روسیه و غرب است


تحلیلگران می گویند که رهبران ایران از شکافی که از زمان تهاجم بین روسیه و غرب باز شده است برای ایجاد یک رابطه راهبردی با کرملین استفاده می کنند که می تواند به حداقل رساندن تاثیر تحریم های آمریکا کمک کند.

- تحلیلگران می گویند که رهبران ایران از شکافی که از زمان تهاجم بین روسیه و غرب باز شده است برای ایجاد یک رابطه راهبردی با کرملین استفاده می کنند که می تواند به حداقل رساندن تاثیر تحریم های آمریکا کمک کند.

روزنامه فایننشال تایمز با انتشار گزارشی از نزدیکی مواضع دو کشور ایران و روسیه در برابر غرب، نوشت: ایران به دنبال بهره برداری از شکاف بزرگ ایجاد شده بین روسیه و غرب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، در این مطلب آمده است: رهبر ایران در سخنرانی اخیر خود در جمع دانشگاهیان و نخبگان ایرانی از کارایی پهپادهای نظامی ساخت کشورش تمجید کرد.

آیت الله خامنه ای در سخنرانی خود (بدون تایید ادعاهای مطرح شده از سوی غرب درباره فروش پهپادهای ایرانی به روسیه) گفتند: در حالی که زمانی تصاویر جنگ افزارهای ایرانی را فتوشاپ می خواندند اما الان می گویند: پهپادهای ایرانی خیلی خطرناک هستند، چرا به فلانی می فروشید؟ ولودیمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین، روسیه را به استفاده از پهپادهای  شاهد-136 ساخت ایران علیه کشورش متهم کرد و گفت که مسکو هزاران پهپاد دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایننشال تایمز: ایران به دنبال بهره برداری از شکاف بزرگ بین روسیه و غرب است

فایننشال تایمز: ایران به دنبال بهره برداری از شکاف بزرگ بین روسیه و غرب است