مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 11:022022-10-23اقتصادي

شکاف در «اتحاد» اروپا/ تاریک ترین زمستان اروپا آغاز شد


اتحادیه اروپا این روزها به طولانی ترین زمستان سرد و تاریک فکر می کند وابستگی به انرژی در این بلوک به حدی است که طلیعه گسستگی و ایجاد آشوب های خیابانی در این کشورها به ظاهر متحد دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اقتصاد اروپا تازه از بحران کووید 19 نفس راحتی می کشید که جنگ اتحادیه اروپا در تله تحریم ها علیه روسیه افتاد و زمانی که با قطع صادارت گاز روسیه مواجه شد هیچوقت تصور نمی کرد چنین بحرانی را شاهد باشد.

آمار تورم اتحادیه اروپا بدترین وضعیت تاریخی را نشان می دهد، حتی کارشناسان پیش بینی کرده اند،  تورم و کمبود گازی که در زمستان رخ خواهد داد موجب بروز اغتشاشات خیابانی در این کشورها شود.

زمینه های این اغتشاش از اکنون شروع شده و مردم فرانسه در اعتراض به کمبود و بالابودن قیمت های سوخت و مشکلات حقوق خیابان های پاریس و دیگر شهرها را قرق کرده اند و در ادامه می تواند دیگر کشورهای این اتحادیه را هم درگیر کند.

*تاریک ترین زمستان اروپا آغاز شد  کارشناسان می گویند زمستان تاریک اتحادیه اروپا از همین الان آغاز شده است زیرا حالا حالا ها قادر نخواهند بود وابستگی خود به واردات نفت و گاز را به صفر برسانند اگرچه برنامه گسترده ای روی انرژی ها تجدید پذیر پیاده کرده اند اما حداقل زمستان امسال را باید تاریک ترین زمستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکاف در «اتحاد» اروپا/ تاریک ترین زمستان اروپا آغاز شد

شکاف در «اتحاد» اروپا/ تاریک ترین زمستان اروپا آغاز شد