مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 11:122022-10-23سياسي

اتقاقات شریف بسیار ناگوار و دور از شأن دانشگاه بود


رییس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اتفاقات ناگوار اخیر در این دانشگاه گفت: درخواست ما قبول اشتباهی است که انجام شده.

عمده دانشجویانی که آزاد شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر رسول جلیلی در برنامه گفت وگوی شریف که با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید این دانشگاه برگزار شد، به سؤالات و ابهاماتی که از جانب دانشجویان مطرح شده بود پاسخ داد.

وی با اشاره به غیر حضوری شدن کلاس های درس این دانشگاه به دلیل اعتراضات اخیر، گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید، هیات رییسه دانشگاه شریف تلاش کرد که کلاس های دانشجویان از 27 شهریور ماه با حضور حداکثری دانشجویان آغاز شود.

از تاریخ دوم مهر ماه که اغلب کلاس های درس در دانشگاه های تهران مجازی بود، ما تصمیم گرفتیم که کلاس ها را به صورت حضوری برگزار کنیم ولی پس از آن با بروز اتفاقاتی در دانشگاه شریف، برگزاری کلاس ها به حالت مجازی تغییر کرد.

هیات رییسه طی دو مرحله تصمیم به برگزاری مجازی کلاس ها گرفت که مرحله دوم آن پس از دهم مهر ماه و پس از آنکه اتفاقات بسیار ناگوار و تاسف باری در دانشگاه رخ داد، اتخاذ شد و ما مجبور شدیم از دوشنبه 11 مهر کلاس ها را به صورت مجازی برگزار کنیم.

اما از هفته گذشته کلاس های دانشجویان کارشناسی ارشد به حالت برگزاری حضوری بازگشت و از این هفته نیز به کلاس های دانشجویان کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتقاقات شریف بسیار ناگوار و دور از شأن دانشگاه بود

اتقاقات شریف بسیار ناگوار و دور از شأن دانشگاه بود