مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 11:172022-10-23بين الملل

استقبال همراه با ذوق زدگیو بدرقه همراه با تملق «لیز تراس»!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبر آنلاین می نویسد:خانم تراس که با شور و حرارتی زیاد از سوی حزب محافظه کار انگلیس برای سمت نخست وزیری انتخاب شده و با همان حرارت، - استقبال همراه با ذوق زدگیو بدرقه همراه با تملق لیز تراس ! خبرگزاری وابسته به غربگرایان مدعی اعتدال و اصلاحات، بحران اقتصادی لجام گسیخته و بی ثباتی سیاسی بی سابقه در انگلیس را توجیه کرده و استعفای دومین دولت ظرف پنج ماه را نشانه شهامت توصیف کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبر آنلاین می نویسد:خانم تراس که با شور و حرارتی زیاد از سوی حزب محافظه کار انگلیس برای سمت نخست وزیری انتخاب شده و با همان حرارت، مجموعه ای از برنامه های اقتصادی را طرح کرد، به ناگهان اعلام کرد که از این سمت کنار می رود.

یورونیوز استعفای او را ناشی از برداشتن مجموعه ای از گام های اشتباه؛ به ویژه اجرای یک برنامه اقتصادی که منجر به سقوط ارزش پوند در این کشور و آشفتگی دولتش شده بود دانست.

اقدامات و برنامه های اقتصادی لیز تراس در همین مدت کوتاه انتقادات مخالفان و حتی هم حزبی های او را برانگیخته بود و منجر به استعفای دو تن از اعضای ارشد کابینه اش شده بود.

برنامه ها و اقدامات اقتصادی خانم تراس در همین مدت کوتاه، انگلیس را دچار بزرگ ترین بحران اقتصادی خود از زمان اجرای برگزیت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال همراه با ذوق زدگیو بدرقه همراه با تملق «لیز تراس»!

استقبال همراه با ذوق زدگیو بدرقه همراه با تملق «لیز تراس»!