مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 11:272022-10-23ورزشي

عسگری: کودکان خود را با مهارت مدیریت خشم، استرس و حل مسئله آشنا کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، فصل جدید برنامه مامان ‎ها در حالی به نیمه تولید خود می ‎رسد که سعی دارد بازتاب چالش ‎های مادران با نقش ‎های مختلف و در مواجهه با فرزندان و والدگری باشد.

- برنامه مامان ‎ها در فصل دوم خود در کنار پرداختن به دغدغه والدگری به مادران با نقش ‎های مختلف در جامعه و دغدغه ‎های آنان می ‎پردازد.

مجری این برنامه به دانشجو گفت: در فضای هیجانی به کودکان مهارت مدیریت خشم، استرس و حل مسئله را آموزش دهیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، فصل جدید برنامه مامان ‎ها در حالی به نیمه تولید خود می ‎رسد که سعی دارد بازتاب چالش ‎های مادران با نقش ‎های مختلف و در مواجهه با فرزندان و والدگری باشد.

به همین بهانه گفت و گوی مفصلی با عطیه عسگری مجری فصل دوم این برنامه داشته ‎است.

  در این گفت و گو عطیه عسگری در پاسخ به پرسش خبرنگار دانشجو درباره شرایط جدید این برنامه گفت: تمرکز فصل جدید برنامه مامان ‎ها بیشتر روی موضوع خاص مادران و دغدغه ‎ها و موضوعاتی که به خود مادران باز می ‎گردد.

مجری برنامه مامان ‎ها در ادامه اضافه کرد: ما در یکی از محورهای موضوعی، شرایط مادری با نقش های مختلف داریم، ما بدون ارزشگذاری حوزه های مختلف سعی کردیم با تنوع نظرات  و دغدغه ها با مادرها صحبت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسگری: کودکان خود را با مهارت مدیریت خشم، استرس و حل مسئله آشنا کنیم

عسگری: کودکان خود را با مهارت مدیریت خشم، استرس و حل مسئله آشنا کنیم