مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 11:572022-10-23بين الملل

حماس: برای بهبود روابط با سوریه نیازی به مشورت با ترکیه و قطر نبود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «خلیل الحیه» مسئول روابط عربی و اسلامی جنبش مقاومت اسلامی حماس و معاون رییس دفتر سیاسی حماس در غزه در مصاحبه ای گفت که این جنبش تصمیم خود را برای بازگشت به دمشق گرفته و از گفتن آن ابایی ندارد و اینکه هماهنگی امنیتی .

- مسئول روابط عربی و اسلامی جنبش حماس گفت که گفتگو های جدی میان این جنبش با دولت سوریه برای بازگشایی دفتر حماس در دمشق وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خلیل الحیه مسئول روابط عربی و اسلامی جنبش مقاومت اسلامی حماس و معاون رییس دفتر سیاسی حماس در غزه در مصاحبه ای گفت که این جنبش تصمیم خود را برای بازگشت به دمشق گرفته و از گفتن آن ابایی ندارد و اینکه هماهنگی امنیتی و سیاسی میان نیرو های محور مقاومت، مبارزه علیه رژیم صهیونیستی را قوت می بخشد.

او به وبگاه العهد گفت که مذاکرات برای بازگشایی دفتر حماس در دمشق به آرامی و جدی پیش می رود و دیدار هایی نیز در این راستا در آینده انجام خواهد گرفت.

خلیل الحیه گفت که تصمیم بازگشت به سوریه بر اساس ایمان نیرو های مقاومت به مسیری که پیش می روند و ایمان به اصل ثابت آرمان فلسطین گرفته شده است.

مسئول روابط عربی و اسلامی جنبش حماس به دیدار نمایندگان این جنبش با بشار اسد اشاره کرد و گفت که رییس جمهور سوریه به گرمی از آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: برای بهبود روابط با سوریه نیازی به مشورت با ترکیه و قطر نبود

حماس: برای بهبود روابط با سوریه نیازی به مشورت با ترکیه و قطر نبود